0
0

1 ayi geckin suredir Balikesirden Ankaraya telefon hattimin naklini istiyorum. 02 Agustostan bu yana belkide 20 kez 444lu hatlarindan musteri hizmetlerine ulasiyor ve talebimi bildiriyorum. Bakiyorlar bilgisayarlarindan islemde sorun yok diyorlar randevu veriyorlar ancak kimse gelip tlfnumu baglamiyor. Evde onlari beklemekten cakili kaldim. Arti D-Smart aboneligim var ne TVmi nede internetimi kullanabiliyorum ustelik 62 lirada kullanmadigim hizmete bedel oduyorum. Bu konuda ne yapabilirim?

İl Seçimi Yapınız
Ankara
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • Hasan Benzer tarafından 12 ay önce soruldu.
  • last edited 11 ay önce
0
0

Sayın Hasan Benzer,

Kullanılmayan hizmetin bedelinin alınması durumu söz konusu değildir. Ödediğiniz bu bedeller hakkında firmaya yazılı başvuruda bulunarak itiraz edin ve bedel iadesinde bulunun. Firma talebinizi reddettiği takdirde Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuruda bulunmanızı öneririz.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.