0
0

Türksel kullanıcısıyım. Bayram tatili için yurt dışına çıktım. Çıkmadan önce Türkseli arayıp bilgi aldım. Bana verilen bilgi üzerine yurt dışı paketi almadım çünkü ben paket aşımına çok dikkat eden kullanıcıyım.
Tatilimin ilk dört günü iki defa internetten paylaşım yaptım. üç defa konuştum. Buraya kadar her şey iyiydi. Ancak 13.09.2016 tarihinde Lüksenburg’a geçtim. Akşam 11 gibi otelin internetinden bir paylaşım yaptım. Telefonumu kapatıp yattım. 14.09.2016 Sabahı bana mesaj geldiğini gördüm. Türkselden geliyordu ve benim 2687 TL’lik kullanım yaptığım yazılmıştı. Hemen 532 yi aradım, durumu bildirip itiraz ettim. İncelemeye alacaklarını söylediler. 23 09 2016 yani bugün bana ulaşmaya çalışmışlar ulaşamamışlar. İncelemenin bittiğini mesajla yollamışlar. Ben de yine 532 yi aradım derdimi yeniden anlattım. Tekrar incelemeye alacaklarını 48 saat içinde bana döneceklerini söylediler. Yalnız öğrendiğime göre 2687 TL lik kullanımdan (Kullanmadığım halde) hiç bir değişiklik yapmamışlar.
Bu durumda ben ne yapabiliri?
Yardımlarınız için teşekkür ederim.

İl Seçimi Yapınız
Adana
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.