0
0

merhabalar telefonum bozuldu 09/08 de servıse verdım 20 iş gunu gecınce değişim veya ıade hakkınız vardır en yakın zamanda servıse ulasın dıye msj geldı fakat aradıgımda ıade hakkı yoktur sadece değişim yapıyorz dıyorlar değişimi de ne zaman yapacaklarını soylemıyorlar ne yapmalıyım

İl Seçimi Yapınız
Kocaeli
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • bahar öztürk tarafından 12 ay önce soruldu.
  • last edited 11 ay önce
0
0

Sayın Bahar Öztürk,

Ayıplı bir ürün olduğu takdirde bedel iadesi mümkündür. Firmanıza yazılı bir şekilde dilekçe göndererek talebinizi iletiniz. Olumsuz cevap aldığınız takdirde Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurmanızı öneririz.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.