0
0

19.9.2016 saat: 16:54 sipariş verdiğim bilgisayar kasası “zalman z9neo_black atx Midi Tower Siyah Kasa” 21.9.2016’da kargoya veriliş zamanı olarak gözüken siparişim 23.9.2016 cuma günü hala paketleme işlem sırasında olduğu belirtiliyor. Bir çok kez müşteri hizmetlerine e-mail atmam ve aramam sonucunda hiçbir cevap alınamamıştır sürekli şikayetinizi gerekli departmana iletiyorum gibilerinden mesajlar gönderiliyor ve ayrıca göz boyamak amaçlı gecikmeden dolayı 15 TL’lik bir hediye çeki gönderiyorlar. yapmam gereken nelerdir ve hangi aşamaları takip etmem gerekir. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

İl Seçimi Yapınız
Tekirdağ
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.