0
0

Yukarıda belirttiğim hattı yaklaşık 6 sene önce aldım ve sözleşme imzaladım. Bu süre içerisinde hattımla ilgili Turkcell’den hat sahibi olarak taahhüt uzatma hakkında hiçbir talepte bulunmadım. Bu sene bu hattımı başka bir operatöre taşıdım. Ancak firmadan şahsıma gelen mesajda taahhüt bozulması nedeniyle toplam 117.90 TL borcum olduğunu hemen borcumu ödemezsem 296.33 TL olacağına dair tehditvari bir mesaj aldım. Firmaya benim bir taahhüdüm olmadığını bildirdim kendileri paket uzatma onayının oğlum tarafından verildiğini söylediler. Şimdi avukat arkadaşlarım Turkcell’den gelecek icra takibini dört gözle bekliyorlar. Onlarda ekmek parası kazanacak malum. Hat sahibinin dışında verilen onayların nasıl geçerli olabildiği hakkında bilgi verirler sanırım, çağrı merkezlerindeki gibi geçiştirmeden. Biz tüketiciler üreticilerin gözünde çok mu aptal görünüyoruz acaba…

İl Seçimi Yapınız
İzmir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • hakan gürsu tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın Hakan Gürsu,

Sizin adınıza var olan bir sözleşmenin başka herhangi biri tarafından uzatılması söz konusu değildir. Bu nedenle konuyla ilgili yükümlülüğünüz bulunmaktadır.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

 

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.