0
0

Merhaba,
18.10.2014 tarihinde 52979594 müşteri numaralı süperonline intenet aboneliğimi başlattım.
Bu internet aboneliğimi 23.06.2016 da iptal ettim.
Süperonline firması bana 05.07.2016 da 187,16 TL diğer hizmet ücretleriniz adı altında TAAHHÜT bozmamdan dolayı ücret yansıttı. Fakat ;
Tüketici kanunu madde 52/4 de açıkça 2 yıllık taahhütlerde benim istediğim zaman cezai bedel ödemeden cayabileceğim açıkça yazmaktadır. Sizin bu konuda görüşlerinizi almak ve gerekenin yapılmasını tarafınızdan arz ve talep ederim.

Muhammed EL

İl Seçimi Yapınız
Aydın
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • Muhammed el tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın Muhammed El,

Sizinde belirttiğiniz gibi 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu 52. maddesi gereği:

(4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez.

Belirttiğiniz şartlar gözönünde bulundurulduğunda tüketici olarak haklı konumda bulunuyorsunuz. Bu nedenle tutarınızın “değeri iki bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetlerine” (6502 Sayılı Kanunun 68 maddesi(1)) başvurma hakkına sahipsiniz.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.