0
0

Merhaba Sn. İlgili,
1,5 yıl önce aldığım Sony M4 Aqua E2303 cihazım servise 04/08/2016 tarihinde teslim edildi.
Üretici firmadan ( SONY ) Ana kart beklendiği belirtilerek geçiştirildim.
1 ay boyunca her hafta aradım, ayın son haftasında 21 iş gününü geçerse yeni cihaz talebinde bulunabileceğimi belirttiler.
12 Eylül’ün ait olduğu hafta bu isteğimi oluşturdular. Şimdide Swarp cihaz için bekletiliyorum. Resmi bir süre vermiyorlar?
Lafa gelince herkes kurumsal.
Sony Firması’na aynı şikayette bulundum.
Hazmedemediğim konu geçiştirilmek; kurumsallık adı altında birleşmiş cevaplarla.
45 gündür telefonsuzum.
2 soru sormak istiyorum:
1-KVK teknik servisini nereye, nasıl şikayet edebilirim?
2-Bu 45 günlük( şimdilik ) hak mahrumiyetim ile ilgili nasıl bir yasal süreç başlatabilirim.

Değerli yardımlarınız ve ilginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

İl Seçimi Yapınız
Bursa
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.