0
0

54978184 nolu TURKCELL süperonlıne abonesiyim paket ücreti 60 lira olmasına rağmen faturalarım son 3 aydır fazla gelmeye başladı. İki kere açma kapama işlemi olduğuna dair msj geldi ama benden talep ettikleri daha fazla 3 kere açma kapama ücreti yansıtmışlar. Bununla ilgili müşteri hizmetlerini aradığım halde şikayetimi almak istemediler hatta süperonline de böyle gibi bir cevap verdiler kaldı ki internet sürekli yavaş bağlantı problemi yaşıyorum sürekli internetlerinden verim alamadığım gibi bir de faturalarıma açma kapama ücreti adı altında hizmet bedeli ekliyorlar bu yasal bir kazanç mıdır. Ayrıca iki kere kapatılma işlemi olduğuna dair bana msj geldiği halde 3 defa açma kapama ücreti yansıtmışlar.
Bununla ilgili şikayetimi bildirmek istiyorum. Konu ile ilgili bana geri dönüş sağlanması ve çözüme kavuşturulmasını istiyorum.
Gereğinin yapılmasını arz ederim.

İl Seçimi Yapınız
Gaziantep
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • derya kupal tarafından 12 ay önce soruldu.
  • last edited 12 ay önce
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.