0
0

Teknosa dan bir adet REEDER isimli telefon aldın. iki defa ekranını kırdık. teknosa aracılı ile yollayarak ikisinde de ücretini ödeyerek yaptırdım. ikinci geldiğinde hata vardı bazı fonksiyonlar çalışmıyordu.bu sefer direk bi numara ve mail adresi bularak konuyu REEDER e sordum. dediler falanca kargo ile hemen yollayın (teknosaya bildirmeden) halledelim dediler. Agustos 5 gibi kargoya verdik. Bu gün eylül 7 hala gelmedi. o kadar telefon ve mailden görüştük. hep yalan konuşarak salladılar. hep dediler kargolandı. kargoya sorduk yok dediler. sonunda biraz agır konuştum. bana bi kargo takip numarası verdiler ama şirket ne öyle bir takip numarası yok, ne de adınıza gelmiş ve gelecek kargo gözükmüyor dedi. eger dedikleri gibi kargoya vermiş olsalardı Amasya ya İstanbuldan 1 günde geliyordu ve gelmese de kargo şirkerleri görebiliyordu nerde olduğunu. 3 gün olmuş ne gelen nede gelecek yok. şimdi ben ne yapabilirim. benim elimde yazışmalar var kargoya verdiğimden bu güne dek.

İl Seçimi Yapınız
Amasya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • Sadık Karakoç tarafından 12 ay önce soruldu.
  • last edited 11 ay önce
0
0

Sayın Sadık Karakoç,

Konunuz itibariyle Tüketici Hakem Heyeti’ne ve Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’na başvurmanız gerekmektedir. Mevcut durumla ilgili servis bedellerinin iadesini istemeniz mümkündür.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.