0
0

28.07.2016 tarihinde LG G4 marka telefonum 6. ayında arızalandı. konuyu araştırdım ve bu arıza LG G4 telefonlarının kronik arızası olduğunu öğrendim. Arıza anakart problemi. Garanti belgesinde 10 iş günü içerisinde tamiri gerçekleşmeyen cihazın yerine sorun çözülene kadar aynı ayarda yedek telefon verilmesi maddesi olmasına rağmen yedek telefonum verilmedi. Ayrıca 1 ayı geçen süre boyunca telefonsuz kaldım. 20 iş günü sonunda değişim dediler. fakat hala daha cihazım onaylanması vs şeyler söylemekteler. onaylandıktan sonra ayrıca bana işlem sırası bekleyeceğim bilgisi verildi müşteri hizmetlerinden. müşteri hizmetlerine ulaşmak zaten ayrı bir sorun. teknik serviste yardımcı olunmuyor. ve bu sorundan dolayı bir çok lg g4 kullanan insan mağdur durumda.

konuyla ilgili ne yapmam gerektiği konusunda detaylı bir bilgi verirseniz memnun olurum. daha önce tüketici hakları mahkemesine gitmedim ama bu firma yüzünden tüketici hakları mahkemesine gitmeyi düşünüyorum.
İyi çalışmalar.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • Onur SAATCI tarafından 12 ay önce soruldu.
  • last edited 11 ay önce
0
0

Sayın Onur Saatçi,

Konunuz Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin 9. Maddesinde detaylı bir şekilde işlenmektedir. Garanti süresinde arızalanan bir ürünün tamir süre aşımında sizin malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilirsiniz. Satıcı, bu talebinizi reddedemez. Çünkü talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Sorununuz firma tarafından çözüme ulaşmadığı takdirde Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurmanızı öneririz.

Garanti Belgesi Yönetmeliği için lütfen aşağıdaki linke tıklayınız.

http://www.tusoder.org.tr/garanti-belgesi-yonetmeligi/

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.