0
0

merhaba, 5 aylık vodafone taahhütlü samsung galaxynote5 imin başına ilginc bir arıza geldi servis darbe gordugunu veya dusurmus olabilirsiniz ZANnı ile ilk cevabını vererek beni suçlamış oldu daha telefonun içini açıp bakma zahmetine girmeden….bi bakalım ne oldugun unet olarak soyleyeım sıze demeden. Nasıl oldugunu tam olarak anlatmamı beklemeden mavı murekkep lafından sonra hemen darbe gormus dusurmussunuz sanıyorum, garantı kapsamı dısında olur 650 tl olur sız bılırsınız dedı geniş geniş. KEZA Samsung GENEL MUDURLUĞÜ arayıp anlattıgımda da call center( sadece buraya ulasılbılıyor) baska servise goturun onlarda aynı seyı soylerlerse haklılar yapılcak bırsey yok dedı. Kardeşim, anlatamıyorum galıba zanlarda bulundu servısınız, siz de git servis servis dolas dıyorsunuz bana, Vodafone’nun bana bedava ya falan verdıgini düsünuyorlar olsa gerek bu kadar guvensiz ve değersiz cevaplar verebilmeleri icin. Vodafone taahhutlu alınan ve garantısı devam eden 5 aylık telefona her ay ben 177 tl para oduyorum hatla bırlıkte. AYIPLI MAL , HATALI IMALAT olabileceği ihtimali hiç mi akıllarına gelmiyor?
NE YAPMALIYIM?
kendilerine Tüketici Haklarına resmi olarak basvurdugumu nasıl gosterebilirim, resmi basvurumu size ne sekılde nereye nasıl yapabilirim. Bu konu ve benzeri hic size yansıdı mı? Cihazımı samımıyetle ve durustce soyluyorum ki düsürmedimi darbe de gormedi durup dururken sarjı tamamıyle bıttıgı ıcın kapanan telefonu şarja taktım açtıgımda ( fazla ısınması dıkkaımı cekmıstı sadece daha oncesınde de vardı belkı ısınma problemı tam emın dıılım) ekran uzerınde mavı lekeler gordum ve 1 gece ıcınde gıtıkce arttı ve ekranı kapattı dolayısıyla telefon saglam hersey calısıyor ama goruntu olmadıgı ıcın cıhaz kullanılamaz hale gelmıstı )
durum bu. VE İŞİM İLGİLİ COK SIK KULLANDIGIM ıcın aldım bU CIHAZI ve tum ısımi altust etti.Tasarımcıyım ve cızımler yapıyordum uzernde. tum telefon datam uzerınde backup olarak pc ye aktarılamadıgı ıcın alamadım. ekran tamamıyle kapanmadan tum belgelerımı ıcınden alıp sılmıstım allahtan. goruntu kapanırsa bır daha yapamam fl dıye.
Bayram öncesi cuma aksamı basıma geldi , bayramdan beri telefonsuzum ve bayram bitiminden beri de careler bulmaya calsııyorum.

ı-phone kullanan arkadaslarımın gercek deneyımlerınden kullanıcı hatası dıye gorulen telefonu sırf musterı memnunıyetı adına yenıleelerı gıbı ornekler varken samsung bıraz sığ galıba bu konuda.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • Nagihan Kılıçarslan tarafından 11 ay önce soruldu.
  • last edited 11 ay önce
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.