0
0

Türk telekom üzerinden aldığım hizmeti tahaahütü 15 ağustos tarihinde bitecek olduğu için 11 ağustos tarihinde yeni kampanyaya geçmek için 4440375 nolu telefondan aradım . Türk telekom yetkilisi yeni kampanya ile ilgili geçişimi sağladı . geçen hafta türk telekomdan gelen faturada kampanyalı avantaj paketi bedeli 252 tl olan faturayı görünce türk telekomu aradım konuştuğum 4 müşteri temsilciside sorunu anlayamadığı için şikayet başvurusu aldılar fakat türk telekom bayisine gidip ekrandan bilgilerime ulaştıklarında millenicom adlı bir firmaya geçişimin sağlandığını gördüm . Millenicomu arayarak konu ile ilgili bilgi almak istediğinde adıma düzenlenmiş ve üzerinde sahte imzamın olduğu bir sözleşmeyi tarafıma gönderdiklerini gördüm. Aboneliğimi iptal etmem durumumda 358 tl ceza ödeyeceğimi söylediler konu ile ilgili nasıl bir süreç takip etmeliyim

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.