0
0

Merhabalar,

2 sene önce ikiz kız kardeşimle aynı gün aynı telefonu aldık(general mobile-discovery) aldığımız günden beri süreklisorun çıkardı defalarca servise gitti telefonumuz kendi kendine işlemler yapıyor ve bunun önüne geçemiyoruz.Örneğin birilerini arıyor birilerinin fotoğrafını beğeniyor donuyor.Bu sıkıntılara hiçbir şekilde çözüm bulmadılar. Birkaç ay önce tüketici haklarına başvurduk kız kardeşimin servise gitme kağıdı 3 adetti benim ki ise 2 adet ikimizinde sıkıntıları aynı onun telefon parasını iade ettiler ama benimkini etmediler mahkeme masrafı olur diye babam mahkemeye itiraz etmedi tekrardan tüketici haklarına başvurabilir miyim aynı ürün için bu olaydan sonra yine servise verdim telefon yine düzelmedi yardımcı olursanız sevinirim.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • Yeşim Kanbir tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın Yeşim Kanbir,

Telefonunuzu yeniden servise verebilir ve “ayıplı ürün” sebebiyle yeniden Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuru da bulunabilirsiniz.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.