0
0

Sayın Yetkili,

Garanti bankasından tüketici kredisi basvurum oldu ve kredinin değerlendirmesi olumlu geçti ve sonuç olarak onaylandı kullanım yapabilirsiniz sms i hattıma ulaştı. Bunun üzerine garanti bankası cep şubesinden kredi kullan butonunu kullanarak krediyi hesabıma aktarmak istedim ve tutar blokeli olarak sayfamda göründü 10 tl sigortası kesildi. Bu işlemler sonucunda tutar blokeli kaldı ve hesabıma geçmedi. Garanti banaksı kozyatağı carefour şubesi , üsküdar şubesindeki yetkililerle myaptığım görüşmeler sonucunda kredinin yatmadığı benim hesabımda sorun olmadığı kredinin bankadan kaynaklı aksadığı ortaya çıkmış ve görüşmeler kayıt altına alınmıştır. haftalar önce bir yetkiili Gülcan Hanım sizin işleminizi düzeltecek size dönüş yapacagız dedi fakat kimse dönüş yapması. Bunun üzerine garanti bankası haklı müşteri hattına kayıt bıraktım herhangi bir sonuç alınaması hala inceleniyor. Şikayet var sitesine şikayet kaydı bıraktım fakat kayıtlarım sayfama girdiğimde silinmiş olduğunu gördüm bunun üzerine şikayet varın destek hattına yazdım cevap alamadım bugün şikayet varı tekrar kendi sitelerine şikayet ettikten sonra şikayetler sayfamda göründü. Yatmayan kredinin taksit ödemeleri ödeme planı çıkmış durumda. Süreç burda aktardığımdan daha sıkıntılı geçmiştir. Bu konuda ne yapmam gerekir?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.