0
0

ANKASTRE SET SATIN ALDIM (OCAK FIRIN DAVLUMBAZ).ÜCRET ALINMAMASI GEREKEN BİRKAÇ İŞLEMDEN ÖZELLİKLE ÜCRET ALMAK İSTEDİ.ÖDEMEDİM.ERTESİ GÜN MESAİ SAATLERİNDE ÖĞRENDİM Kİ HEPSİ ÜCRETSİZMİŞ.OCAK MONTAJINI YAPTI,FIRIN MONTAJI İÇİN FIRIN BÖLÜNÜN KÜÇÜK OLDUĞUNU DOLABIN KESİLMESİNİ SÖYLEDİ VE GİTTİ.OCAĞI SÖKMEDİ.BU KESİM İŞLEMİ İÇİN OCAĞIN HORTUMU GEREĞİNDEN FAZLA UZUN OLMADIĞINDAN YANA SÖKMEDEN ALINAMADI.DOLABI KESMEYE GELEN KİŞİ OCAĞI SÖKTÜ YANA ALDI İŞİNİ YAPTI.BAĞLANTI İŞİ SERVİS TEKRAR GELECEĞİNDEN ONLARA KALDI FAKAT İKİNCİ MONTAJIN ÜCRETLİ OLDUĞUNU SÖYLEDİLER.BU MONTAJI YAPMAYIP BIRAKSAYDI BENİ MADUR ETMEYECEK ESKİ OCAĞIMI KULLANMAYA DEVAM EDECEKTİM.BU ŞARTLARDA İKİNCİ MONTAJ ÜCRETİ ALINMASI NORMAL MİDİR?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • EMİNE NEVAL UYANIK AKANER tarafından 11 ay önce soruldu.
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.