0
0

Merhaba ,
Bundan 9 ay önce AVEA(Türk Telekom) fatura üzerinden Samsung Note 5 telefon aldım. 1,5 ay kadar önce telefonumun ekranı içinde mürekkep gibi pembe renkli bir şey telefonun ekranını kaplamaya başladı ve ekranı tamamen kapladı ekran kullanılamaz durumda. Garanti servise götürdüm iç ekranı kırdığımı ve 550 TL olduğunu söylediler. Ben telefonumun hiç darbe almadığını bunun nasıl olacağını sorduğum da Note 5 cep telefonunuzu cebinize koyarsanız esner ve kırılabilir dediler. Bu kadar pahalı bir telefonda bu kadar hassas bir şeyin garanti kapsamına girmemesi çok saçma ve cep telefonunu cebimize koyduğumuz da sıkıntı olmasıda çok saçma. Müşteri hizmetleri bizim için garanti servisin söylediği doğrudur diyerek beni de yalancı yerine koyuyorlar. Çok üstelediğimde de mahkemeye başvurabilirsiniz diyorlar. Ama mahkemeyi başlatmak dosya açtırmak hepsi masraf birde kaybedersek karşı tarafında masrafını ödüyoruz bunu bildikleri için hiç umurlarında değil yardımcı olursanız sevinirim.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.