0
0

Ankara ilinde çeşitli semtlerde bayisi olan şualar mobilyadan 26.03.2016 da 1500 tl sini peşin vermek üzere diğer kalan kısmını taksitlere bölerek ev eşyasını satın aldım (genç odası, oturma grubu, yatak odası, yemek masası ve sandalyeleri, tv ünitesi).Bir süre sonra mobilyalar evime kurulmak üzere teslim edildi.Ancak mobilyaların teslim saati ve montajı geç saatlere kadar sürdüğünden biz mobilyalardaki hataları aynı gün fark edemedik. Ertesi gün temizlik ve yerleşim işlemini yaparken eve gelen her mobilyada bir hata olduğunu fark ettim.
Genç odası; çekmece kulpları vidasından sıkıştırılsa da sürekli gevşek ve boşa dönüyor (mobilya geldiğinden beri böyle), bazanın ayaklarının gri olan renkleri zaman içinde pasa dönüştü (zaman içinde), yatak ve dolaplardaki süslemeler eşya eve gelmesinin ardından hemen ertesi gün düşmeye başladı, bazanın köşesinde bulunan plastik köşe koruyucular oynuyordu (mobilya geldiğinde) ve şimdi çıkmış durumda
Yatak odası; yatak başlığı kare kare birbirine monte edilmiş bir deri görünümlü düzenek ancak onlar hiç düzgün durmuyor sürekli yerinden çıkıyor, elimle itip aynı hizaya getirmeye çalışıyorum sürekli (zaman içinde arttı), gardrobun askı bölümleri ışıklı kapağı açtığınızda askı çubuğu yanmalı ancak monte edildiği günden beri sadece birisi çalışıyor, diğerleri hiç çalışmadı ve olması dereken düğme kısımları da kırık.Ve şimdi gözlemliyorum çekmecelerde otomatik kendi kendine kapanmalı ancak onlarda da kaymalar başladı ilk zamanki gibi kapanmıyor.Yatağın bazasında (üst kapak, döşeğin altında kalan bölüm) eşya geldiğinde çatlak gibi gördüğüm ancak emin olamadığım bölümler vardı şimdi oralar tamamen kırıldı ve ayrıldı kullanılmaz durumda
TV ünitesi; cam raflardan birisi geldiğinden beri köşesi kırık, çekmece koluna monteden sonra elimizi bir attık açmak için elimizde kaldı, çünkü vida kısmı kırık tutmuyo, üçlü koltukların kumaşlarının arkalarında kesikler var, berjerlerde ve kırlentlerde köşe kenar gibi yerlerde kumaş hataları ve dökülmeleri…ve bunun gibi ufak tefek bir sürü şey.
Biz bu durumuları hemen mağaza yetkilisine ilettik kendisi malın kendi ürünleri olduğunu ve mallarının arkasında olduğunu bu eksikleri zaten mobilyayı monte edenler tarafından da tutulmuş olduğunu sorunu çözeceğini söyledi ve biz ödemeye başladık ancak bir türlü gelmediler bende peşinattan sonraki ikinci ödemede geri durdum defalarca beni aradı ve çalıştığım yere geldi bayram yoğunluğu olduğunu bayramdan sonra hemen halledeceğini söyledi..bende tam taksit tutarı değil ancak bır miktar parayı gönderdim. Ancak bayram geçti ne arayan var ne soran taksit vakti geldi beni ve eşimi tekrar aradı bende bana verdiği sözü yerine getirilmediğini eksiklerim giderilmeden ödeme yapmayacağımı söyledim.sürekli hem işyerime gelerek hem telefonla taciz etmeye ve hakaretler etmeye başladı.ve borç ödenmeden servis yollamayacağını bana söyledi bende ödemeyeceğimi söyledim ve aybaşında yapmam gereken taksidi yollamadım.Kendisi eşyaları gelip evden boşaltmak ve taksidi odemediğim için beni avukata vermekle tehdit ediyor ve sürekli bir hakaret ve bağırma halınde telefonda.Ben mağazadan ikinci el eşya almadım, neden defolu ürünler üzerinde yaşıyorum, ve neden bu ürünlere ödeme yapayım diye düşünüyorum..çünkü zaman geçtikçe başlangıçta küçücük olan her hata ya iyice kırıldı ya da yırtıldı…bir süre sonra bu eksiğimi kullanım hatası diyecek ve hiç onarmayacak..kendisine bunu söylüyorum hala ben malımın arkasındayım diyor.ne yapmalıyım?teşekkürler

İl Seçimi Yapınız
Ankara
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.