0
0

merhaba 18.08.2016 tarihinde teknosa ceveahir avm şubesinden samsung marka tv satın aldım.ürün tesliminden 2 gün sonra karanlık ortamda film izlerken tvde bulutlanma problemi olduğunu fark ettim ve teknosayı aradım.kendileri samsung servisi çağırmamı, sorunun olduğuna dair servis rapor verirse işlem yapabileceklerini söylediler. gelen servis ekibi tvde bulutlanma olduğunu fakat samsungun bunu sorun olarak görmediğini bu yüzden de sorunludur raporu vermeyeceklerini söylediler.teknosa da servis raporu olmadan işlem yapmayacağı konusunda ısrarcı.bu sorunu çözmem konusunda yardımcı olursanız sevinirim

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.