0
0

Merhaba,

Garanti Bankası’na ait Miles & Smiles kredi kartı kullanmaktayım. Bu ay kart ekstreme kredi kartı aidatı olarak 157 TL yansıtıldığını farkettim. Bankayla konuştuğumda iptalinin mümkün olamayacağını fakat ücreti öder ve 1 yıllık taahhüt verirsem 4.000 mil yükleyebileceklerini ilettiler. Bu karta bağlı bir ek kart daha mevcut, onun da ayrıca yansıtılacağını ilettiler.

Bankaya yazılı başvuru yaparsam kart aidatını geri alma şansım var mıdır? Gerçekten de tahsilat biriminin ilettiği üzere hukuki olarak itiraz hakkım yok mudur? Veya tekliflerini kabul edersem var olan hakkımı da komple yitirmiş olur muyum? 157 TL’yi mal/hizmet bedeli olarak gösterebilirler mi? Buradaki niyeti anlamadım.

Fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

İl Seçimi Yapınız
Kocaeli
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
  • Tolga Aslan tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın Tolga Aslan,

Kredi Kart Aidatları bankaların kart talebinize göre sizi bilgilendirmesi şartı ile sözleşmede yer alan bir husustur. Ancak tüketici olarak kart aidatı olmayan bir kartını talep etme hakkına sahipsiz.

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu’n 31. Maddesi’ne göre: (3)Kart çıkaran kuruluşlar, tüketicilere yıllık üyelik aidatı ve benzeri isim altında ücret tahsil etmedikleri bir kredi kartı türü sunmak zorundadır.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.