0
0

TAM TARİHİN BİLMİYORUM AMA 9-10 TEMMUZ GİBİ FALANDI İNTERNETTEN BELİRTMİŞ OLDUĞUM FİRMADAN CİNSELLLİKLE İLGİLİ BİR ÜRÜN SİPARİŞİ KREDİ KARTI İLE ÖDEMEK ŞARTI İLE VERDİM. KARGO BEDELİ DAHİL 150 TL. DİR. SONRADAN 11.07.2016 TARİHİNDE TARAFIMA MESAJ GELDİ. “SAYIN İ. Ç. FİRMAMIZDAN VERMİŞ OLDUĞUNUZ SİPARİŞ YURTİÇİ KARGO PURSAKLAR ŞUBESİNDE BULUNMAKTADIR EN YAKIN ZAMANDA GELİP ŞUBEMİZDEN TESLİM ALMANIZI RİCA EDERİZ.” DİYE
– BENİMDE İŞ YOĞUNLUĞUNDAN DOLAYI GİDİP YURTİÇİ KARGODAN O ÜRÜNÜ ALMA GİBİ BİR ZAMANIM OLMADI. 13-14.07.2016 TARİHLERİNDE BANA SÜREKLİ MESAJ GELDİ KARGONUZU ALIN ALINMAZSA DOSYANIZ İŞLEME TABİ TUTULACAK DİYE.
– EN SON 14.07.2016 TARİHİNDE GELEN MESAJ ” SAYIN İ. Ç., FİRMAMIZ TARAFINDAN SES KAYITLARI İLE ONAYLADIĞINIZ SİPARİŞ ART NİYETLİ OLARAK ALMADIĞINIZDAN DOLAYI HAKKINIZDAKİ YASAL İŞLEM 2016/4801140 SAYILI DOSYA NUMARASI İLE 2016-07-14 TARİHİNDE AVUKATA VERİLMİŞTİR. DOSYA TAKİP SONUCU AVUKAT MASRAFLARI İLE BİRLİKTE 459 TL. CEZAİ İŞLEM UYGULANACAKTIR. BİLGİ ALMAK İÇİN HEMEN 0212 998 03 53 NOLU TELEFONU ARAYIN DİYE MESAJ GÖNDERDİLER.” ŞİMDİ BEN SORUYORUM BENİM TESLİM ALMADIĞIM BİR ÜRÜN İÇİN BÖYLE BİR CEZAİ İŞLEM UYGULANIRMI. BUNU HERHANGİ BİR YASAL DAYANAĞI MADDESİ VARMI ? SİZDEN BİLGİ ALMAK İSTİYORUM. BENİM NE YAPMAM LAZIM. ACİL OLARAK TARAFIMA BİLGİ VERİLİRSE ÇOK SEVİNİRİM. İYİ ÇALIŞMALAR

İl Seçimi Yapınız
Ankara
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
  • İ. Ç. tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın İ. Ç.,

Ürünü sipariş tarihinizin üzerinden 14 gün içerisinde cayma hakkınız bulunmaktadır. Bunun için herhangi bir neden belirtmenize gerek yoktur. Teslim almadığınız için hiçbir cezai yükümlülüğünüz bulunmamaktadır. Size önerimiz, en kısa sürede firmayla iletişim kuracabileceğiniz tüm kanallardan ürünü almak istemediğinizi yazılı bir şekilde belirtmenizdir.

6502 Tüketicinin Korunması Kanunu Madde 47’ye göre,

(5) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Cayma süresi içinde satıcı veya sağlayıcı sözleşmeye konu mal veya hizmet karşılığında tüketiciden herhangi bir isim altında ödeme yapmasını veya tüketiciyi borç altına sokan herhangi bir belge vermesini isteyemez. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

 

 

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.