0
0

İder Mobilya İmes şubesinden Şubat ayında sipariş vermiş olduğumuz ürün ile ilgili hiç memnun değiliz. Aldığımız yatak yüzünden eşim ile sağlık sorunu yaşamaktayız. Sırt ve bel ağrısı, yorgun uyanma ,uyku problemleri gibi. Bunun için müşteri hizmetleri ile görüşerek yatağın değişmesi konusunda talepte bulundum, fakat verilen cevap alışma sürecinin olabileceği ve bu konuda değişimin yapılmadığı oldu. 3 ay kısa zaman değil alışma süreci tabi ki olabilir ama bu kadar uzun sürmemeli. 3 aydır aynı problemden şikayetçiyiz. Problemin çözülmesini talep etmekteyiz.
Yardımlarınızı rica ederiz.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.