0
0

Merhaba,
Bayram öncesinde kredi kartına taksitle satın aldığım,Philips markalı tüy alma cihazını,kullanamayacağım için iade etmek istedim.Kargo bilgisi mail olarak iletildi ve cihazı gönderdim,sonrasında mail ile gelen yanıt,cihazın kişisel kullanım cihazı olması ve ambalajının güvenlik kilitlerinin açılması nedeniyle iade alınamayacağı bildirildi,ayrıca ürünün geri şahsıma kargolandığı iletildi.Bende tekrar mail atarak kullanamayacağım ürünü kargodan teslim almayacağımı ve gerekirse tüketici mahkemesine şikayette bulunup,yasal haklarımı kullanacağımı bildirdim.Firma mail ile cihazı üreten firmadan farklı ürün temin edebilirsiniz tarzında saçma bir yönlendirmede bulundu.Şu haliyle ne yapmam gerekmekte,henüz kargodan ürün gelmedi ve teslim de almadım.iade edip paramı almak istiyorum.
Saygılarımla,
iyi çalışmalar,

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.