0
0

iyi günler . 18 – 08- 2016 tarihinde Türk Telekom Beşevler Ana hizmet binasında bulunan kuruluştan anlaşma şartlarını görüşerek ttnet ultra internet + tivibu süper paket içeren bir sözleşme imzaladım . İmza sonrasında bana bir modem yada tivibu kutusu teslim edip etmeyeceklerini anlaşmayı yapan telekom görevlisi hanımefendiye sordum . Tüm cihazları bağlantıyı yapacak olan ilgili servis arkadaşının getireceğinin bilgisini verdi. Hiç bir cihaz teslim almadan Telekom şubesinden ayrıldım .
(Degerli Musterimiz, evde/iste internet aboneligi basvurunuz isleme alinmistir. Kurulum randevunuz 2016/08/26, 08:00-13:30 saatleri arasindadir. ) mesajı işlem sonrası telefonuma geldi . Ardından ( Degerli Musterimiz, randevu numaraniz 66746275’dir.Randevu degisikligi icin linke tiklayiniz https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/?ftc=1 veya 4441444’u arayiniz. ) mesajı geldi . Randevuyu daha erkene alabilmek için aradım lakin daha ileriki tarihlere yönlendirme yapıldığı için randevu tarihinde bir değişiklik yapmadan telefonu kapadım . 26 – 08 -2016 tarihinde telekom görevlisi arkadaş beni cep telefonundan arayarak , başvuru sırasında bana verilen modem kutusu olup olmadığını sordu . Ben kendilerine bu cihazların kendileri tarafından verilecek olduğunu bana bildirdiklerini anlattım , servis görevlisi kutuların bende olduğunu idda ederek kendisinin bu konuda bana yardımcı olamayacağını ve bağlantı için modem kutusu olamdaığından eve gelmesine gerek olmadığını , Türk telekom u arayarak arıza kaydı bırakmam gerektiğini bildirdi . 26 – 08 -2016 Cuma günü Türk Telekom 4440375 i aradım ve arıza kaydı bildirdim . Akabinde
(Degerli Musterimiz, evde/iste internet hattiniza ait sikayetiniz alinmistir. 685520753 bildirim numarasi ile takip edebilirsiniz. ) mesajı geldi .
Aynı gün içerisinde ( Degerli Musterimiz, teknik bir problem sebebiyle evde/iste internet kurulum isleminiz tamamlanamamistir. Detayli bilgi icin en kisa surede sizi arayacagiz. )
27 – 08 -2016 tarihinde ( Degerli Musterimiz, 685520753 numarali evde/iste internet sikayetiniz ile ilgili inceleme ve calismalarimiz devam etmektedir. )
28 – 08 – 2016 tarihinde ( Degerli Musterimiz, 685520753 numarali evde/iste internet sikayetiniz ile ilgili inceleme ve calismalarimiz devam etmektedir. ) mesajlarını aldım .
29 ağustos 2016 Pazartesi günü yeniden Türk Telekom Beşevler şubesine gittim , Anlaşmayı yaptığımız hanımefendi o gün işte yokmuş , yanındaki başka bir bayan arkadaşa konuyu anlattım . İlgili bayan benim sadece internet başvurum olduğunu , ancak bu başvurunun sistemde ilk yapmış olduğum ultra internet ve süper tivibu paketinden değil , normal bir internet başvurusu olduğunun bilgisini verdi . İlgili bayan kaydımı aldığını ve en kısa sürede yardımcı olmaya çalışacağını bildirdi . Her hangi bir evrak verilmedi , teslim almadım , imzalamadım ve İşlemi tamamlayıp şubeden ayrıldım .
( Degerli Musterimiz, evde/iste internet aboneligi basvurunuz isleme alinmistir. Kurulum randevunuz 2016/09/09, 08:00-13:30 saatleri arasindadir. ) mesajı 29 – 08 – 2016 tarihinde cebime ulaştı .
Kurulum işlemi uzadığı için defaaten 444 0 375 nolu telefonu arayarak daha erken bir tarihalıp alamayacağımı kontrol ettim . Her aramada yapılacak bir şey olmadığı ve varsa bir şikayet kaydı bırakmam gerektiği tavsiye edildi .
30-08-2016 salı günü ( Degerli Musterimiz, teknik bir problem sebebiyle evde/iste internet kurulum isleminiz tamamlanamamistir. Detayli bilgi icin en kisa surede sizi arayacagiz. ) mesajı geldi .
08 Eylül 2016 günü öğleden sonra Türk Telekom dan bir servis elemanı beni arayarak bağlantı kurulum için müsait ise gelmek istediğini bildirdi . Kendisi gelip bina girişinde bir kaç işlem yaparak artık internet hattımın çalıştığını bildirdi . Kendisine modem yada tivibu için kimin ilgilendiğini sordum . Arkadaşların daha sonra geleceği bilgisini verdi .
Ardından telefonuma sırası ile ( Degerli Musterimiz, TURKTELEKOM WiFi aboneliginiz gerceklesmistir. Iyi gunlerde kullanmanizi dileriz. http://www.turktelekomwifi.com ) ( Degerli Musterimiz, 8808737478 nolu evde/iste internet hizmetiniz aktif hale gelmistir. Kullanici adiniz: teoman885144832 Sifreniz: KrbH52cU ) ( Degerli Musterimiz, Turk Telekom Guvenlik aboneliginiz gerceklesmistir. http://www.turktelekomguvenlik.com adresinden aktive edebilirsiniz. Iyi gunlerde kullanmanizi dileriz. ) mesajları geldi .
09- 09 -2016 tarihinde ( Turk Telekom ailesi olarak sizi aramizda gormekten mutluluk duyuyoruz.Birazdan evde/iste internet hattinizin kontrol ve bilgilendirmeleri icin sizi arayacagiz. Cevaplandirmanizi rica ederiz. ) Mesajı geldi . Ancak modem yada tivibu kutusu gelmedi . Aynı gün saat : 14:00 den sonra Türk telekom beşevler şubesinden aradığını bildiren bir bayan 09-09-2016 cuma günü verilen modem ve kurulum randevusunu teknik bir sebepten dolayı olmayacağını bildirdi . Kendisine o gün içerisinde bu kurulumun yapılmasını yoksa anlaşmayı iptal etmesini bildirdim . K endisi arayıp arıza kaydı bırakmamı önerdi . Daha sonra yeniden arayarak bana kendilerinden bir geçici modem teslim edeceklerinin bilgisini verdiler , işten izin alarak eve gittim ve 3 saat boyunca gelen yada arayan biri olmadı . Cuma mesai saati bitiminden sonra 9 günlük bayram tatili süresince arayan , bilgi veren yada cep telefonuna mesaj bilgisi gibi bir işlem yapılmadı .
19 – 09 – 2016 pazartesi günü arayan yada gelen olmadı . 20 – 09 – 2016 günü mail adresime , ttnet ten bağlantıda sorun mu yaşıyorsunuz diye bir bilgilendirme mesajı geldi .
21 – 09 – 2016 çarşamba günü Türk telekom beşevler şubesine gittim . Çözüm masasına yönlendirildim . Konuyu kendilerine bildirdim . İlgili bayan arkakaş internetimin aktif olduğunu ve faturanın çalıştığının bilgisini verdi . Gün içerisinde modem ve tivibu bağlantımın yapılıp yapılamayacağını sordum . isityorsam yine arıza kaydı alabileceğini bildirdi . Gün içerisinde kutuların teslim edilip bağlantının yapılamazsa anlşamayı iptal etmeyi talep ettim . Kendisi direk anlaşmayı iptal edebileceğini bildirdi ve daha sonra da 450 TL anlaşma iptal bedeli ödemem gerektiğini bildirdi . Almadığım bir hizmet için bu bedeli ödemeyeceğimi beyan ettim . Ben keseyim siz itirazınızı istediğiniz merciye yapın dedi .
Konu ile ilgili yapmam gereken bir işlem varsa yardımcı olmanızı rica ederim .
iyi çalışmalar …

İl Seçimi Yapınız
Bursa
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.