0
0

Vodafone firması internet sitesi üzerinden 554662486 nolu şikayetimde evimde vodafone kapsama alanı problemi yaşadığım ve satın almış olduğum haklarımı kullanamdığımı ve telefon görüşmelerimde sürekli problem yaşadığımı 2 kez bildirdim.

Vodafone firması tarafından verilen cevapta problemin Vodafone kaynaklı olduğu “İlgi yazı üzerine,adınıza kayıtlı olan xxxxxxxxxxx GSM numaralı hattın şikayetine konu olan hususun kapsama alanı ile ilgili olduğu anlaşılmıştır.” cümlesiyle; “Şikayetinize konu olan söz konusu bölge için yeni istasyon planlaması mevcut yatırım planı içinde yer almamasına karşın bir sonraki yatırım planı oluşturulurken ilgili talep, değerlendirmeye alınacaktır.” cümlesi ile de açıkça satın aldığım hakları kullanabilmem için herhangi bir önlem alınması planlanmadığı bildirilmiştir.

Bu cevaba istinaden ben de taahhütlü olarak kullandığım aboneliğimin cayma bedeli ödemeksizin kapatılmasını yada bana teyit verilmesi halinde başka bir operatöre geçiş sağlamak istediğimi belittiğim halde firma bana cayma bedeli ödemem gerektiğini söylüyor. Benzer bir durumu internet servis sağlayıcı bir firmada da yaşadım ve firma bulunduğum konumda destek veremediğinden cayma bedeli olmaksızın aboneliğimi iptal etti. Yaşadığım bu sorunda firmanın altyapı yetersizliği sebebiyle bana hizmet verememesi durumunda yine de cayma bedeli ödemek durumunda mıyım?

İl Seçimi Yapınız
Bursa
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.