0
0

Trabzon Teknosa bayisinden 5 ay önce 2250 TL aldığım HTC a9 one Marka telefonumun 1 ay önce ekranı Kırıldı.bende Trabzon yetkili Kvk servisine 19.07.2016 tarihinde telefonumu verdim.yetkili servis telefonun yeni OLDUĞUNU erkanının Türkiye olmadığını bana bildirdiler.bende bunun üzerine HTC Türkiye ile iletişime geçtim Ekranın yurt dışından geldiğimi ne zaman geleceğinin belli olmadığını bana ilettiler.telefonum halen yetkili serviste beklemekte.ekranın ne zaman geleceği belli değil telefonu kullanmadan serviste garantisi bitecek.bu konuda nasıl bir yol izleyebilirim.

İl Seçimi Yapınız
Trabzon
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • Gökhan Fatma Sebetci tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın Gökhan Fatma Sebetci,

Konunuz Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin 9. Maddesinde detaylı bir şekilde işlenmektedir. Garanti süresinde arızalanan bir ürünün tamir süre aşımında sizin malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilirsiniz. Satıcı, bu talebinizi reddedemez. Çünkü talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

Garanti Belgesi Yönetmeliği için lütfen aşağıdaki linke tıklayınız.

http://www.tusoder.org.tr/garanti-belgesi-yonetmeligi/

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.