0
0

İyi gunler, 1 temmuz gunu internet uzerinden sertek iletişimden LG G4 siparis ettim. Geldiginde güç tuşu biraz zorlanarak çalışıyordu ama telefonun çift tiklama ozelligi oldugu icin bu sorunu cok önemsemedim. 19 temmuz gunu bi anda telefonumun güc tusu tamamen bozuldu ve ses kısma tusu zorla calismaya basladi. Telefonuma cok ihtiyacim oldugu bi zamanda bozuldugu icin 1 ay o sekilde kullandim ve herhangi baska bir sorunu yoktu. 1 ayin sonunda sertek iletisimi aradim 1 hafta 10 gun icinde gondereceklerini soylediler bende garantiye yolladim. 16 . gunu bugun aradim beni urunu yapan servise yonlendirdiler . Servis telefona yazilim atildiginda ekranin LG de kaldigini anakart sorununun oldugunu anakartinin degismesi gerektigini ve ne zaman gonderecekleri hakkinda bi bilgileri olmadigini soyledi. Bir aydan fazladir bekleyen telefonlarin oldugunu da ekledi. Sapasaglam gonderdigim telefonuma yazilim attiklarinda acilmiyorsa onlarin sucu olduguna ikna edemedim. Yeni urun talebi ya da ucret iadesi istemeyi planliyorum ama tamam demeyeceklerine eminim. Hukuki olarak tuketici haklarina sikayet etsem sonuc ne olur? Yardimci olursaniz sevinirim simdiden tesekkurler.

İl Seçimi Yapınız
Ordu
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.