0
0

Sayın ilgili Bursa Carrefour Teknosa Extra mağazasından cep telefonu ve televizyon aldım. ikisi de sorunlu ve telefon 3 kez servise gitti ve televizyon ise 2. kez gidecek. İlk sorum Mayıs 2016 tarihinde telefonu satın aldım ve Eylül ayındayız bu süre zarfında 3 kez servise gönderildi. Telefonu randumanlı bir şekilde kullanamadım. Teknosa’ya bu ürünü kullanamadığımı ve ücret iadesi istediğimi belirtmeme rağmen kabul etmediler. Hakem heyetine vermek için elimde 3 adet servis gönderim formu olması gerektiğini hakem heyetinden öğrendim. Benim elinde 2 adet var. İlk servise gönderildiğinde verilen formu Teknosa aldı ve istememe rağmen vermiyor. Elimde 3 adet servis gönderim formu olmasına gerek var mı? Teknosa’da telefonumun 3 defa servise gönderildiği gözüküyor?
2. sorum ise televizyon için napabilirim? Televizyondaki sorunu ne servise anlatabiliyorum ne Teknosa’ya… Bana yardımcı olabilir misiniz?

İl Seçimi Yapınız
Bursa
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.