0
0

Turkcell Şengüller İletişimden 1 yıl önce sony Xperia C3 marka telefon satın almış bulunmaktayım. 3 ay önce Turizm firması ile Trabzon’a yaptığım yolculuk ta koltuğun şarj soketine telefonumu taktım ve yaklaşık 3 saat sonra telefonumu elime aldığımda aşırı derece ısınmış olduğunu fark ettim. Ardından durduğumuz dinlenme tesisinde telefonuma bakmak istedim ve arka kapağın şişmiş olduğunu fark ettim. Yaklaşık 3 ay sonra telefonumu Şengüller İletişime Faturası ile birlikte geri verdim ve bugün maltepedeki servise ulaşmak istediğimde bana tam olarak şunlar söylendi. ”Telefonunuz Kullanıcı Hatasından Dolayı Garanti Kapsamı Dışına alınmıştır bu sebepten dolayı 212 TL ücret belirlenmiştir”Telefon şu an bana geri iade edilecek ayırıca sözleşmede garanti dışında ürünlerde maksimum 25 TL ücret alındığı söylendi.Bu durumdan çok mağdur olmuş bulunmaktayım gereğini arz ederim.

Ne gibi haklarım var lütfen söylermisiniz

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.