0
0

Sayın yetkili, merhaba.

30.08.2016 tarihinde 0212 944 48 73 numaradan Tivibu kampanyası için arandım. Telefondaki kişi Tivi bu dan aradığını ifade ederek kampanyalarından bahsetti. Sinema paketi ve Süper Paket arasındaki fiyat farklılığını sorduğumda her iki paketteki kanalların aynı olduğunu, Süper Pakette ekstra olarak sadece Sinema paketinde olmayan spor kanallarının olduğunu ifade etti. Ben de spor kanalları ile ilgilenmediğim için Sinema paketini tercih ettim. ( İlk 3 ay 9,90 sonraki 9 ay 19 Tl. ) Ertesi gün eve gelip cihazı taktılar. Aradan birkaç gün geçtikten sonra faturam ile ilgili mesaj geldi. İnternet faturam 59 Tl. gelmesi gerekirken 100,50.-Tl. geldi. Türk telekom u aradığımda Tivibu Aktivasyon bedeli adı altında bir tutarın yansıtıldığını söylediler. Ben de beni arayan Tivibu bayi satış temsilcisinin böyle bir ücret alınacağını tarafıma söylemediğini ifade ettim. Türk telekom yetkilisi de Tivibu yu takan personellerinin sözleşme imzalattığını faturadaki tutarın ödenmesi gerektiğini ifade etti. Böyle bir tutarın alınacağını bilseydim kabul etmezdim dediğimde yapılacak birşey yok diye yanıt aldım. Bunun üzerine bu düpedüz tüketicinin kandırılması ve mağdur edilmesi olduğunu tüketici haklarına şikayet edeceğimi söyleyerek görüşmeyi sonlandırdım.

Sayın yetkili tarafıma yeterli bir bilgi verilmedi ve ben fatura yansıdığında bunu öğrendim, konu ile ilgili ne yapabilirim? yardımınızı rica ederim.

Saygılarımla,

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.