0
0

20.08.2016 TARİHİNDE YUKARIDAKİ YAZMIŞ OLDUĞUM MERKEZİ İSTANBUL OLAN İNTERNET ÜZERİNDEN E TESETTÜR ADI ALTINDA SATIŞ YAPAN FİRMADAN 3 ADET KIYAFET ALDIM. ÜRÜNLERİ TESLİM ALDIKTAN SONRA 2 GÜN ARAYLA İADE İÇİN GÖNDERDİM.ÜRÜNLERİ TAŞIYAN FİRMA ÜRÜNLERİN FATURASINI KAYBETMİŞ FAKAT NE KARGO NE DE SATIŞ FİRMASI BUNUN BİLGİSİNİ HİÇBİR ŞEKİLDE VERMEDİ.İADEYİ GÖDERDİKTEN YAKLAŞIK 10 GÜN SONRA MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İLE GÖRÜŞTÜM İADE BİZDE HESABINIZA ENGEÇ 15 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE HAVALE YAPICAK DEYİP HESAP NO SU ALDI.16 GÜN SONRA HESABIMI KONTROL ETTİM FAKAT FİRMA İADE YAPMADIĞI GİBİ ARADIĞIMDA SİZİN ÜRÜNLERİNİZİN FATURASI KAYBOLDUĞU İÇİN BİZ NE PARA NEDE ÜRÜN İADESİ YAPAMIYORUZ DEDİ.ELİMDE FATURA FOTOKOPİSİ VAR TELEFON KAYDI VAR ALENEN DOLANDIRILDIM NE YAPMALIYIM? YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM..

İl Seçimi Yapınız
Antalya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • feyza rahime gültekin tarafından 11 ay önce soruldu.
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.