0
0

Merhaba 07.08.2016 tarihinde http://www.miogusto.com.tr/ adresinden internet yoluyla aldığım ayakkabı 2.günden itibaren soyulmalar ve ayakkabının deseninin renklerinin solduğunu gözlemledim ve iade için kendilerine geri gönderdim.2 hafta incelediler;hep ben durum kontrolü yaptım onlar asla ”biz ilgilendik durum budur ” gibi birşey söylemediler ve kullanıcı hatası dediler geri gönderildi ürün.Ayakkabıyı almadan önce iade değişim sürecinin müşteri memnuniyeti için her zaman arkasındayız dedikleri için güvendim aldım.Ayakkabıyı 2 günlük kullanım için almadığımı markası olmayan ucuz ayakkabılar bile yeri geliyor senelerce giyilirken ürünün hemen deforme olmasının sebebi olacağını anlatmama rağmen kabul edilmedi.Taksitleri daha bitmeyen bir ayakkabının şuan kullanılmayacak durumda olması sebebiyle hakkımı aramak istiyorum.Ne yapabilirim konu ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.

İl Seçimi Yapınız
Samsun
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.