0
0

7 Temmuz 2016’da LG G4 marka cep telefonum LG firmasınında kabul ettiği boot loop problemi yüzünden servise gönderdim. Firma daha bir ay geçmeden bana telefonumun değişime gönderildiğini söyledi. Telefonum değişimi onaylanmış ve LG firması bana “sözde” jest yaparak LG g5 modelini göndermeye karar vermiş. Müşteri hizmetlerini aradığımda ürünün 17 Ağustos’ta kargoya gönderildiğini belirttiler. Edirne LG yetkili servisi de telefonun hala kendilerine gelmediğini belirttiler. İşin ilginç yanı 02.09.2016 tarihinde müşteri hizmetleri telefonumun serviste olduğunu ve saat 17:00’de alabileceğimi söylendiler. Telefonu almaya gittiğimde yetkili servis “öyle sanmışız, gelmemiş ne zaman gelir belli değil belki 3 ay belki 1 hafta içinde” cevabını aldım. Şimdi kullanmak için telefon istediğimde “elimizde yok” cevabını alıyorum,halbuki bu firma tasarrufunda olan bir konu değil firma bunu temin etmek ile mükellef. Ücret iade etmeyi ret ediyorlar, telefon ne zaman gelir söylemiyorlar. Konu hakkında hukuki bilgi alabilir miyim?

İl Seçimi Yapınız
Edirne
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.