0
0

İyi günler ben almış olduğum. Akıllı telefonu yaklaşık 7 ay kadar kullandım ve birgün birden bire arizalandii bnde servise gönderdim servis anakartini değiştirdi snra cihaz 1 hafta kadar kullandım ve farkettimki ekranda lekelr varr bir daha gönderdim ekran değiştirip gönderdiler cihazı aynı gün teslim alıp açtığımda isee ekranda büyük siyah nokta olduğunu gordum ve aynı gün servise verdim sonra bir daha ekran değiştirip yolladılar aldım telefonu 2.3 hafta kadar kullandım ve şarjı kendi kendine artıp azalıyor bir daha servise gönderdim pil ve ekran parçası olan lcdyi değiştirip yeniden yollamislaarrr bnde sinirlendim hiç cihazı kullanmadan 3 gün sonra servise gönderdim değişim istedim ve bana verdikleri cevap ise cihaz sorunsuz çalışıyor ben müşteri hizmetlerini aradım ve bana dedikleri cihazın 4 defa mekanik parçası değişmiş size yeni ile değişim yapmaları gerekir dedirlerrr teknik servis ise cihaz sorunsuzdur ancak bir daha sorun çıkarırsa değişim talep edebilirsiniz diyorrr… Bu cihaz beni sürekli kadir etti her servise gonderdigimmm zaman içindeki bilgileri siliyorlarrr ve ben surekliii içine bilgilerimizin fotoraarimiii v.s yukluyorummm bana cihazıiii kullanım tekrar sorun olursa değişimde bulunun diyorlarrrr ben bu cihazı zaten 4 ay içerisinde 5 defa servise gonderdimm hee gonderdigimdeee ise bana bir parçasını değiştirdiler benim cihazda ki bilgilerimiii sildiler ben bir daha bu cihazı kullanmaya baslasamm ve arizaaa cikarrisaaa ne olacak benim bu cihaza yeri geliyor banka hesaplarimiii kayittt ediyorum sürekli sil kaydett bıktık cihazdan. Sogudummm ve cihazı kullanmaya korkarrr hale geldimm ne servis nede genel merkez benim magduriyetimiii dusunmuyorrr ben bu konu hakkında nereye basvurabilirimm ve ne yapmam gerekirr

İl Seçimi Yapınız
Manisa
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.