0
0

merhabalar. 2015 senesınde aldığım sony z3 compact telefonumu 12/2015 03/2016 08/16 tarıhlerınde 3 kez sarj kapagı arızasından dolayı garantı ıle teknık servıse gondermıstım. 21.08.2016 tarıhınde verdıgım telefonum 21.09.2016 tarıhınde hala servısten gelmedı. telefonu aldıgım vatan bılgısayara gıdıp 20 iş gununun doldugunu ve para iadesi ya da telefonun yenısının verılmesı talebınde bulundum.onlarda bana kvkya para ıade formu hazırlayıp gonderdıklerını soledı ve hıc bır evrak vermeden benı gonderdıler. ancak suanda kvk resmı sıtesınden telefonumun yıne parca degıstırılıp gerı gonderıldıgını goruyorum. ne yapabılırım ? yasal haklarım nelerdır ? tesekkur ederım sımdıden.

İl Seçimi Yapınız
İzmir
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.