0
0

07.09.2016 tarihinde Digitürk müşteri hizmetleri tarafından telefon ile arandım ve digitürk fiyatları hakkında kısa bilgilendirme yaptılar ve bende paketlerden birini seçerek Kredi kartım ile 9 taksitle digitürk üyeliği gerçekleştirdim. Fakat üyeliğimin 13. gününde cayma hakkımı kullanarak caydığımı ve taahhütümü fesh edip üyeliğimin iptal edilmesini mesafeli satış sözleşmesindeki kanun maddelerini belirten uygun bir dilekçe ile digitürke fax yolu ile bildirdim. Aynı gün Digitürk Müşteri hizmetleri tarafından aranıp üyelik iptalimin gerçekleştiğini yayınlarımın 24 saat içerisinde kapanacağını söylediler ve elimde bulunan uyduyu ekipmanları ile en yakın digitürk bayisine bırakmamı istediler. Paramın ne zaman iade edileceğini sorduğumda cayma hakkınız 7 gündür bu süreyi aştınız bu yüzden para iadesi yapamayız dediler. Bende peki ozaman ürünü kullandığım kadarını faturalandırın geri kalan tutarı tarafıma iade edin dediğimde, kredi kartım ile taksitli çekim yapıldığı için herhangi bir ücret iadesi yapamayacaklarını söylediler.Telefondan yapılan bu alım satım mesafeli satış sözleşmesi kapsamında mıdır?Telefondan gerçekleşen bu alım satımda cayma hakkı sürem kaç gündür? Cayma süresi dışında taahhütümü fesh edip üyeliğimi iptal ettiğim için ödediğim ücretin tek kuruşunu dahi alamaz mıyım? Bu alışverişin kredi kartı ile taksitli olarak yapılması para iadesine engel midir? Ve son olarak ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim.Teşekkürler

İl Seçimi Yapınız
Malatya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.