0
0

21 Temmuz 2016 tarihinde yapacağımız yurt dışı uçusumuzu yeşil pasaportlu olmamız sebebiyle ve malum kısıtlar nedeniyle ailecek yapamadık. Benim bilet ücretimi, seyahatımı şirket adına yaptığım için şirketim ödemişti. Diğer iki bileti ben satınalıp , mil kullanarak business sınıfına upgrade ettim. Şirketim benden sonar müracat etmesine ragmen yaptığı bilet ücreti harcamasını kısa sürede geri aldı. Ama ben iki kişi için aynı sebeple yapamadığımız seyhatin bilet ücretini 2.5 aydır alamıyorum. gerekli tüm belgeleri 24 Temmuzda internet istesi aracılığıyla ibraz ettim. Defalarca telefon ile görüştüm. Haklı olduğumu sözlü olarak defalarca müşteri temsilcileri ifade ettiler hatta bazıları bana akıl verdiler. Fakat dilekçemi inceleyen kişi bana iki defa dalga geçer gibi uçuş kapısına zamanında varamadığınız için iade yapamıyoruz diye red cevabı verdi. Pasporttan geçemedikki uçuş kapısına varalım. Ben de sürekli yaptıkları çifte standardı vurgulayıp itiraz ediyorum. Kısacası şirketim benim için yaptığı bilet harcamasını alıyor fakat ben kendi ödediğim aile efratlarının bilet ücretlerini alamıyorum. Hukuken bu durumu çözmek için ne yapabileceğimi ve eğer bir red cevabı daha alırsam, ki büyük bir ihtimal öyle olacak, tüketici hakem heyetine ne şekilde baş vurulacağı konusunda bilgi vermenizi saygılarımla rica ediyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.