0
0

Merhabalar 05.09.2016 yarihinde kardesime kontor yuklemek icin vodofon 7000 aradim kredi karti ile yukleme yapmak istedigim icin beni 7010 a yonlendirme yapti kartimla orayi yukleme yapmak icin aradigimda bana 130 tl hediye tl hattima yuklenicegini soylediler yanlis temsilcinin hizli anlatimi ve surekli. Hediye yukleme olucagini anlatmasi aradaki benden 119 tl alinacagini dedigini fark etmedim temsilcinin kelime oyunu yaparak benden 119 tl para kesilcegini bana soyledigini idda ettiler para cekilecegi zaman yuklemek istedigim 25 tl sorup onayliyormusunuz dediler evet dedim megerse 119 tl abonelik ucretide icine dahil etmisler beni kandirdilar tekrar aradim iptal etmek istedigimi soyledim beni aricaklarini soylediler ama aramadilar lutfen bana yardim edin insanlari boyle kelime kalabaligina getirerek kandiriyorlar bu konuda sikayet var sitesinde benim gibi magdur olan kisi sayisi fazla lutfen yardimci olun

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
  • Tuba sarikabak tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın Tuba Sarikabak,

5809 Sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’na göre yaptığınız görüşme ile değiştirdiğiniz abonelik sözleşmesini fesh etme hakkınız bulunmaktadır. Size verilen bilgilerin daha net olması bu kanunda Şeffaflığın Sağlanması ve Bilgilendirme bölümünde açıkça belirtilmiştir.

Sizin azami faydayı elde edebilmeniz ve aldığınız hizmetlerin şeffaflık ilkesine uygun olarak sunulabilmesi için hizmet seçenekleri, hizmet kalitesi, tarifeler ile tarife paketlerinin yayımlanmasına ve benzer hususlarda abonelerin bilgilendirilmesine yönelik olarak firmanız sorumlu durumdadır.
Öncelikle firmanıza yazılı şekilde sözleşmeniz ile ilgili detaylı bilgilendirme talebinde olduğunuzu bildiriniz. Sözleşmeyi incelediğinizde size yapılan bilgilendirme ve sözleşme arasında karşılaştırma yaparak kabul etmediğiniz maddeleri tespit ediniz. Bu şekilde firmanıza yeniden dilekçe yoluyla fesih talebinizi iletiniz.

Konuyla ilgili 5809 Sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’n Dördüncü Kısmında Tüketici ve Son Kullanıcı Hakları Abonelik sözleşmeleri bölümünün Madde 49 ve Madde 50 incelemenizi tavsiye ederiz.

Elektronik Haberleşme Kanunu

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.