0
0

vodafone firmasından tarifeme ek telefon satın aldım aldıgım telefonun faturaya yansıtılan bedeli ile bana sözleşme imzalarken söylenen bedel farklı aynı firmadan bir önceki satın aldıgım telefondada aynısın yapılmış ayrıca faturama kullanmadıgım internet ve ek arama ücreti yansıtılmış bu sebeple faturayı ödemedim hattımı aramaya ve mesajlaşmaya kapattılar bu durumda ne yapmalıyım teşekkürler

İl Seçimi Yapınız
Muğla
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
  • Derviş KORKMAZ tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın Derviş Korkmaz,

İmzaladığınız sözleşmede belirtilen tutarı ödeyerek geri kalan haksız tutar için itiraz etmeniz gerekmektedir. Konu itibariyle telefonunuzun kullanıma açılması için durumu mahkemeye intikal ettirmenizi öneremiyoruz, çünkü mahkeme süreci bildiğiniz gibi uzun bir zamana yayılabilmektedir. O nedenle öncelikle firmanıza yazılı bir itiraz dilekçesi yazmanızı ve aldığınız cevaba göre Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuruda bulunabilirsiniz.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.