0
0

Merhabalar
Vatan bilgisayardan 20/06/2015 tarihinde kdv hariç 2980 TL karşılığında aldığım Exper marka Laptop’ı 08.01.2016 tarihinde şarj soketi sorunu nedeniyle geri götürdüm. o zaman onarım hakkımı kullanmıştım ve garanti kapsamında tamirini yaptılar. aynı sorun tekrarlandığı için 20.08.2016 da tekrar götürdüm ve iadesini talep ettim. Firmanın internet servis takip sistemi çalışmıyor dolayısı ile tek iletişim kanalı çağrı merkezi. Defalarca arayıp mail atmama rağmen en sonunda telefonda bilgi verildi. Exper yetkili servisi aynı sorun tekrarlaması olduğu açık ( anakart üstündeki jak koptuğu için adaptörün girişi içinde kalıyor) olan sorun için rapor olarak kullanıcı hatası diyerek geri vatan bilgisayara yollamış. 6 ay önce garanti kapsamında değerlendirdikleri soruna şimdi kullanıcı hatası olarak değerlendirmeleri hakkında ne yapmalıyım. Vatan bilgisayar teslim alın diye aradığında teslim almalı mıyım yoksa 6502 Nu’lı kanuna aykırı hareket ettikleri için teslim almayı reddedip bedeli yüksek olduğu için mahkemeye mi başvurmalıyım ?
teşekkürler

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.