0
0

Merhaba,

Yataş Enza Home firmasından Ağustos 2015 tarihinda konsol , masa ve sandalye almıştık ancak yaklaşık 3 hafta önce deri sandalyelerin oturulan kısımlarının kenarlarında aşınma olduğunu farkettik.
Firmayı aradık ve kendileri bize sürtünme kaynaklı kullanıcı hatası olduğunu belirterek konuyu kapattı. Tekrar konu hakkında görüşmek istediğimizde telefonlara çağrı merkezi çıkıyor ve kullanıcı hatası yazıyor sistemde deyip kimse ile görüştürmüyor.
Tüketici haklarına başvuracağım deyince çok rahat bir şekilde tepkisiz kalınıyor.
Bu sandalyelerde senede en fazla 4-5 defa misafir ağırlanmıştır. Arada bizde oturuyoruz ki zaten oturmak için aldık.
Sürtünmeden hemen aşınıp yırtılacak kadar kalitesiz bir deri kumaş kullanılmış olmalı.
Annem ilk önce aldığı yeri arayarak (0216-669 00 80) konu ile ilgili konuşmuş ve bu kadar kısa sürede aşındı ise kumaş kaynaklıdır ama siz yine de genel merkezin çağrı merkezini arayın demiş üstelik.

Sizden bu konu ile alakalı yardımınızı rica eder, kolaylıklar dilerim.

Teşekkürler,
İlkay Yeşildağ
0534-913 89 83

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.