0
0

Merhabalar.

Dizüstü bilgisayarımın menteşesinde sıkıntı oluştu garantiye girmediği için ürün markasının resmi yetkili servisi sandığım özel bir firmayı aradığımda bana ücretsiz olarak yapılacaklarını söylediler ve bende ürünü kargoyla gönderdim gönderdikten sonra firmanın müşteri hizmetlerine telefon açtığımda ürüne dokunulmadığını öğrendim ve geri gönderilmesini talep ettim ve tamam dediler daha sonra beni aradıklarında üründe arıza tespit çalışması yapıldığını ve tamiri için fiyat belirlediler bende kabul etmedim geri istediğimi belirttim onlarda üründe arıza tespit yaptıkları için 50₺ para talep ettiler ve parayı belirttikleri hesap nosuna yatırmamı istediler aksi takdirde ürünü vermemekle tehdit ettiler halbuki ürüne dokunmadıklarını belirtip tamam dediler bu konuşmayı söylediğimizde telefonda ki kişinin ”benim haberim yok” cevabını verdi, bende ürünümü alabilmek için verdikleri hesap numarasına parayı yatırdım ve ürünü teslim aldığımda daha fazla zarar vererek geri gönderdiler.

Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.