0
0

evkurdan yaklaşık 1 yıl once aldıgımız lcd tv 1 yıl boyunca yaklaşık olarak 7 kere resmı ve resmı olmayan bırçok kez de servise gitmiştir .yenı olan televızyona parça takalım parça degıştırelım duzelır gıbı teklıflerde bulunarak bizi oyaladılar .ornegın ınternetı olan bır urun aldık ama bıze gelen teklıfte eger ınternetını devre dışı bırakırsak sorununuz gıder gıbısınden oldu .Ozellıklerı bakımından dıger urunlere gore pahalı olan tvda neden sorunun gıderılmesı ıçın para verdıgım bı ozellıgınden vazgeçıyım bu urunun hatalı oldugunu gostermezmı. Benım buradakı hakkım nedır ? ve eger bu hakkıma karşı çıkarlarsa ne yapabılırım . şimdiden teşekkurler

İl Seçimi Yapınız
Bursa
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.