0
0

Garanti süresinin bitmesine 1 hafta kala cihazımda ses var görüntü yok arızası ile servis ilgilenmiş ancak teslim aldığım tarihte yazlığa gidip 3 ay sonra döndüğümde aynı arıza ile karşılaştım. Tamir işlemini gerçekleştiren servise başvurduğumda onardığı arızanın bir haftalık kullanım sonrasında tekrar etmesine rağmen neredeyse tv fiyatının yarısı kadar ücret talep etti. Garanti bittiği için bende çaresiz kabul ettim. Ancak aynı arıza kısa süreli bir kullanımdan sonra 3 üncü kez yine tekrarladı. Gözlemlediğim şikayetlerin genelinde panel arıza sorunu olduğunu farkettim, LG marka TV’nin ömrü bu kadar kısa mıdır? Mağduriyetimin telafisi için ne yapmam gerektiği konusunda bilgi rica ediyorum.

İl Seçimi Yapınız
Ankara
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.