0
0

19.09.2016 tarihinde Teknosa internet sitesi üzerinden ödemesini kredi kartı ile gerçekleştirerek PS4 konsol, bir adet dualshock ve fifa 17 adlı ürünlerin siparişini verdim. Siparişin üzerinden 7 iş günü geçmiş olmasına rağmen istediğim ürünler tedarik edilemedi. İşin daha ilginç olan yanı ise bu firmanın genel müdürlük binasına sadece 5 kilometre mesafedeyim. İstediğim ürünleri Amerika’dan sipariş etseydim büyük ihtimalle ürünler şu an elimde olacaktı. Müşteri hizmetleri ile iki defa konuştum, ikisinde de bana bu sürecin niçin bu denli yavaş işlediğine ve teslimatın kaç günü bulabileceğine dair en ufak bir bilgi verilmedi. Sadece durumun farkında olduklarını söylemekle yetindiler. İnternet sitelerinde yer alan anlaşma metnine göre bu sürenin 30+10, yani en fazla 40 günü bulabileceği ve alıcının bu süreyi kabul ettiği; ayrıca alıcının verdiği siparişten cayması durumunda satıcının zararlarını karşılamakla yükümlü olduğu yazıyor. Benim sormak istediğim şey, bu sürenin yasal bir geçerliliği var mıdır? Eğer ben verdiğim siparişten vazgeçmek istersem bunu nasıl yapabilirim ve herhangi bir tazminat ödemek durumunda kalır mıyım?

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.