0
0

11/08/2016 tarihinde garanti kapsamında onarılması için Türkcell’ in kendisine ait olan İstanbul Kanyon şubesi telefonu teslim aldığına dair servis formu vermiştir. Telefonum onarım gören Genpa’ dan Türkcell mağazasına gönderilirken kargoda kaybolmuştur. Gönderici Genpa, alıcı Türkcell olması sebebi ile işlem yapamıyorum. Türkcell mağduriyetimi gidermemekte ve yasal hakkım olan 20 iş günü içersin de teslim taahhüdünü yerine getirmemektedir. 20 iş günü üzerinden 15 gün geçmiş ve Türkcell, Genpaya yönlendirmekte Genpa, kargo firmasına yönlendirme, kargo firması ise muhatap siz değilsiniz demektedir. Konu hakkında yardım ve bilgilerinizi rica ederim.

İl Seçimi Yapınız
İstanbul
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Evet
0 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.