0
0

Merhaba 02.08.2016 Tarihinde General Mobile Gm 5 Plus telefon aldım. 1 Buçuk hafta oldu olmadı telefon ağrıza yaptı. Şarj almıyor ve kilit tuşu basmıyor diye garantiye gönderdim. Garantiden bana telefonun yamuk olduğunu ve bu sebeple darbeye maruz kaldığını kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Ben şok oldum ki telefonumu bir kere bire yere düşürmedim. Yamuk olduğunu bile servisten öğrendim. 26.08.2016 tarihinde cihaz elime geldi. Tüketici mahkemeye gidip 1 ay dolmayan ürünlerde birebir değişim yapabilirler diye bir yanıt aldım. Fakat aldığım firmaya gittim aynısını söylediğimde bana öyle birşey yok biz anca servise gönderebiliriz tekrardan dediler. Ve ben ne yapacağımı hala bilmiyorum. Tüketici mahkemeye verdim oradan da hala bir işaret yok. Yani telefonu aldım 1 hafta kullandım 1 aydır orada burada geziyor. Sizce ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden Teşekkür Ederim.

İl Seçimi Yapınız
Sakarya
Şikayetinizle ilgili daha önce firma veya başka bir kuruma bildirimde bulundunuz mu?
Hayır
  • Furkan Yığın tarafından 1 sene önce soruldu.
  • last edited 1 sene önce
0
0

Sayın Furkan Yığın,

Tüketici Hakem Heyetleri’nden hızlı cevap alabilmeniz maalesef ki yoğunluk sebebiyle mümkün olamamaktadır. Kullanıcı hatası olmayan sebepleri dahi bazı firmalar tüketiciyi hakkından caydırma sebebi olarak kullanabilmektedir. O nedenle eğer sizinle ilgisi olmayan bir kusur ise “ayıplı mal” konusuna binaen hakkınızı aramaya devam etmenizi öneririz.

Sorununuzun en kısa sürede çözümlenmesini diler, her türlü tüketici hakkı konusunda bizimle iletişime geçmenizi temenni ederiz.

Saygılarımızla

1 sonuç görüntülendi.
Cevabınız

Please first to submit.