‘Bedava Konuş’ Aldatmacası

Bedava Konuş

Sabit hatlarda 2009’dan bu yana 5.5 milyon abone kaybeden Türk Telekom, bu zararı mevcut abonelerin üzerine yıkmaya başladı.

Sık sık özel fiyat avantajlı kampanyalar düzenlediğini duyuran kuruluş, kampanyanın bittiğini aboneye bildirmediği için tüketici yüksek fiyatlı faturalarla karşılaşıyor.

TÜKETİCİ ALDATILIYOR

Bugün gazetesinin haberine göre, Tüketici Sorunları Derneği (TÜSODER) Başkanı Aydın Ağaoğlu Türk Telekom’un düzenlediği ‘Sabah 7 akşam 7 bedava’ kampanyasının tüketiciye haber verilmeden iptal edildiğini belirterek, “Vatandaş bilmediği için konuşuyor ve çok yüksek faturalarla karşılaşıyor. Tüketici alenen aldatılıyor” dedi.

TEHDİT DE EDİYORLAR

Yüzlerce vatandaşın bu yolla mağdur olduğunu kaydeden Ağaoğlu şunları söyledi: “Türk Telekom tüketicilere bu parayı ödemezsen direkt telefonunu kapatırım diyerek tehdit ediyor. Bu durum aynı zamanda insanların haber alma özgürlüğünü de kısıtlamak anlamına geliyor.

Telekom’un 2009’dan bu yana 5.5 milyon aboneyi kaybetmesinin altında da bunun gibi tüketici şikayetleri yatıyor.”

BENİM BAŞIMA DA GELDİ

Ağaoğlu bu kampanyalardan kendisinin de mağdur olduğunu anlatarak başına gelen bir olayı şöyle dile getirdi: “Bana ekstra 1 TL’ye cep telefonlarını da arayabileceksin dediler. Ancak bunu bana haber vermeden sonlandırmışlar. Bunun rekabetle hiçbir ilgisi yok bunun adı tüketiciyi aldatmadır. Bu tarz uygulamaları Telekom hep yapıyor.”

TELEKOM EMEKLİSİ İSYAN ETTİ

Aynı durumdan birçok kişi mağdur olduğu anlatan Burcu B, 26 yıl Türk Telekom’da çalıştığını ve emekli olduğunu belirterek, “24 yıllık kesintisiz müşterisiyim. Böyle küçük hesaplarla maalesef beni kaybettiler” diye konuştu.

Serkan Ü, isimli abonede kampanyanın bir başka mağduru. Serkan Ü, “Yıllardır kullandığım telefonumu iptal ettirmek zorunda bıraktıkları için Telekom yönetimini tebrik ediyorum” dedi.

KAMPANYA BİTİMİNİ BİLDİRMEDİ

Türk Telekom’a bu alanda gelen şikayetler bitmek bilmiyor. www.Şikayetvar.com adresine Telekom ile ilgili adeta şikayet yağıyor. Burcu B, isimli tüketici, Türk Telekom’un bu kampanyasından bir süre yararlandığını fakat bütün kampanyalar için kendisini arayan müşteri temsilcilerinin kampanyanın bittiğini haber vermediğini belirtti.

Burcu B “Kampanyanın bittiğini Türk Telekom’dan değil de bu ay hesaptan kesilen 192 TL ile acı bir şekilde öğrenmiş olduk” dedi.

ÇÖZÜM YOK, OTOMATİK CEVAP VER

Abonelerden Sikayetvar.com sitesi aracılığıyla gelen şikayetlere Türk Telekom Müşteri İlişkileri tarafından, “İletmiş olduğunuz talebiniz ilgili birimlere iletilmiştir.

Konu inceleme aşamasındadır, en kısa sürede sonuçlandırılarak gerekli bilgilendirme tarafınıza yapılacaktır” cevabı veriliyor. Ancak vatandaşın sorunlarının çözülmediği görülüyor.

 

Diğer Kaynaklar;

https://www.zaman.com.tr/ekonomi_bedava-konus-aldatmacasi_2262306.html

 

Paylaş